Dränkte varann



- Vaknade i Laholm idag (: , sen stack vidare t båstad - stranden.
Senare på kvällen va d ba vi tjejer
på stranden hel skönt haha love my girls ! Badade dränkte varanndra hahah, big löv där?
Dränker varanndra haha
men men (: fett kul iafl.

Eft det åkte jag kät & yäzz hem, jag & yasse t mig & katt t sig.
Duschade, pluggade & åt. Eft d gick vi ut en
runda & nu sitter jag här & e fett trött.
Tror jag ska sova faktiskt, vill vakna tidigt imorn & softa in t båstad.
HÄRLIGT !

& imorn, lr ja idag då 3juli, fyller emina år så ett stort grattis t henne.


possposs

Jag & lat, sen kattis ben ^^
bild från igår.

fucked bild (: men den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0