goodbye :'(



- Rixfm va SÅ FREAKIN' KUL ! jävlar, nt haft så fucked up kul på länge &
allt tack vare mina tjejer & mitt A. Haha skitkul, wasted blev vi alla.
Skorna allt gick sönder, skit i d, fest ndå hahaha.
Sen skildes jag, yasse & kattis åt. Åkte jag t Laholm & dom två t hässleholm.

Nästa dag, vaknade upp brevi A hihi. Sen softade vi hela dan i Laholm & sen åkte jag hem hähä.
Softade m yasse sen decka vi direkt, hel döda båda två.

Today har vi inte gjort så mkt, yasse sov så jag gick ut & sa goodbye t Monita..
Hon åker t Kosovo idag & kommer stanna där ett jävligt bra tag. Ett år tror jag ? Fan ..
Kmr sakna henne jätte mkt iafl.

På måndag åker jag t POLEN ! kan ni fatta så kul det kommer bli. Jag längtar.
Kommer hem i början av Augusti.


posshajj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0