Guess whos back, back again

Dagga's back, tell a friend ;)


- HEEEEJ ALLA ! Im back. Kom hem igår kväll. Lämnade väskorna hemma sen stack
jag direkt & hämta min bebis Diamond ! Fyyyfan haha som jag döda ihjäl henne. Dom som hade tatt hand
om henne blev hel chockade att jag rörde henne ba för att hon lät dom inte klappa henne. Haha thats my
girl ;) ! Fräste o ville slå dom & allt sen när jag kom blev hon hel glad haha :D, momi's back hihi.

Hade fett kul i Polen, tog hand om min mormor o såna saker, shoppa ihjäl. Köpte ett par
skitheta pumps hihi ska visa er allt. Men min mob gick sönder igen igår för den e hora & tror den
e nåt :@ så fått byta t min rosa nokia som aldrig svikit mig som min samsung som spelar över.

Haha humm, jo juste pierca min tunga för två dagar sen (: nu vet ni det med. Orkar ej skriva mer
nu för jag e hungrig. HEJHEJ ! :D

Nt min på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0