Sunrise afterparty



- HEEEEJ ALLA (: , sitter v min kusins data. Haha so e tvungen att skriva her lite.
Aker hem om 3dagar, lengtar lite faktiskt :$. Vadret har e great, asvarmt. Va fan 40grader idag
fattar ni som jag koka lr, hoppas jag kan ta m vadret hem t Sverige so ni kan fo lite sol hehe.

Iafl vad har jag gj?
Jo jag har tatt hand om min mormor&morfar, sen har jag handlat ihjel mig
kopt ett par skitheta pumps, jeans ouff polska jeans haha elskar dom.
Parfymer, ja ALLT har jag kopt fan.

Humm so har jag festat ockso, fyfan kan sega er att jag inte ens kan titta po sprit lengre
haha & igor okte jag & nogra kompisar till Kolobrzeg der dom har feta beachparties.
Igor va sista dan, Sunrise Afterparty heter det. Tyverr inte hittat non fet video po youtube :| sorry.

Yeye har nt so mkt mer att skriva, nt tatt so mkt bilder heller ursekta for det med haha
nogra st har jag tatt men nt tenkt so mkt po det.

Ska dra & duscha nu posshaj
saknar mina bestaste venner <33 fyfan va jag ska krama&pussa ihjel er ner jag kmr hem
& mitt elskade A ockso (:/
possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0