aaaaaaaajjjj



- AJJJJ så ont jag har i ryggen, nu börjar det igen.
Fan vad jag hatar det, de e såhär att jag har prob m min rygg :S
& läkarjävlarna har tatt en massa tester men dom kan inte se vad det e ?
Fan kan ni ingenting ?
Tom min pappa sa nåt vettigare än er, att mina nerver kläms av ryggraden lr ryggkotorna.

Iafl , nu har det kommit tbaka fast annorlunda, innan när jag fick ont kunde jag inte gå, inte röra på mig
inte göra nåt. Smärtan gick ända ner till knäna så blev jag som förlamad därifrån.

Men nu kan jag röra på mig & allt sånt, fast kan knappt andas.
Måste andas jätte lite för annars dör jag så ont det gör.
När fan ska detta gå över? Jag pallar fan inte mer :S

Jaja. Ska t bussen snart, missat typ hälften av alla lektioner
men vah ska man gorah?! haha.

Poss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0