BILDERRRRR



- Nu har jag kommit hem från monita
fyfan va det var kul, en kväll att minnas <3
tack till alla tjejer som gjorde den oförglömlig
& TACK MIIN MÖÖNIITTÄN !
I love my girls <3 ur the best !

& vet ni vad?! JAG TOG BILDERRRR haha
kanske nt lägger in precis alla men d flesta.
finns mkt mer bilder från andra kameror men det får läggas in nån annan dag.
& för att jag inte kan sova lr har nåt att göra lägger jag in lite nu (:

ENJOY PEOPLE

B I L D E R

Börjar vi med bruuuden här ! MONITA


Monita & Danni


dafina, MONITA, danni


Tisa, Arta & Dafina                                    Alla fotar moi                                          
 


 JAG & Ardi



Ardi, Eli, Tau & lite av Tisa


Merita, inte beredd men ndå lika söt


Dafina & Monita


Dafina, Tisa & Monita


Egzona


Orkar inte skriva in alla namn haha











Egzona&JAG, sen kmr arta,jenny o pernilla i bakgr 


JAG & Egzona


Egzona, JAG & Besa


Egzona


Besa


JAAGGG


JAG & MIN ÄLSKLING KATTIS


Jag blev riktigt fucked på dom här bilderna
så tyvärr blir det inga stora bilder av dom haha
  

MONITAAA <33


Arta & JAG


MOOOII


Lite bilder på mig








 



  

SÅÅÅ FOLKS
det var allt jag ville lägga in (:

nu ska jag äta godis hihi så poss på er
mer bilder kmr imorn tror jag.

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0