Biljetterna beställda



- Nu är biljetterna beställda ! Lr dom beställdes igår men orkade inte skriva det hähä
Mama, jag & beb åker (:
sen hoppas jag på yasse&några till ! Längtar så mkt. Vi åker i Juli. Den 13e Juli.
& stannar där nästan en månad. Kmr bliiii fett !

Imorn ska jag hämta mina uppg i skolan som jag ska göra över sommarlovet.
Inte så mkt & jag ska göra d så jävla bra. In ya face bitch, du ska se vem du jävlas med.
Så ba får jag ig ahahaha tror jag har självförtroende här med att göra bra arbeten.
Hittade ett par arbeten från ettan i min garderob här hemma. Fan va bra jag skrev.
Vafan hände? , tror dom började gå in i röven & tjata för mkt så jag släppte helt enkelt allt.

Jaja nu ska jag äta miseria som mamma gjort, ni fattar inte vad det e men tro mig hade ni vetat
hade ni önskat att ni kunnat äta det. Men nej, ba min mama & mormor kan göra d så gott.
MOahaha.

Faaan händer ikv?? Inteeee ett skit :S har haft fett tråkit nu några dagar .. Pallar nt vill göra nåt KUL!


possposs





Saknar dig min ängel <3 min älskling !
älskar diiig bästa simba

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Mashnow ! <33 kocham jego <3

2009-06-17 @ 02:14:00
URL: http://yasminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0