bruuuuwn


- Börjar bli bruuuwn nu haha ;D , vill ha kattis lr yasses hudfärg - svartingar.
Det e såååå fint ! yeye iafl, åkte in t Ängelholm idag m Kattis & träffade Amanda.
Köpte två tröjor, en vit & en blå. Jätte fina,
en sån vit har jag letat eft nu länge & glad att jag hitta den (:

Ska softa min röv till kattis nu & ha kuuuwl. Hihi & imorn e det FEST bara så ni vet HM.
& det ska bli fett kul.
& Dagen efter, Lördag då SÅ KOMMER MIIIN SISTOR !
YASMINA KOWALSKA & det är höjdpunkten på typ
hela sommarlovet förutom att jag åker till Polen då också.
Längtar tills jag träffar min älskling yasse.


Hejdå orka med er nu. Poss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka att du vill ha vår färg :O din dödar när du blir brun,du vet sån gyllen brun offf ren brun ja blir fan ziggenar brun HAHA fint? neeej..din döödar! älskar den..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA iiiiiiiiiiiih nu kmr jag here i come shmaty o allt haha längtar serce,älskar dig som fan & kmr krama & possa i sönder diiiiiiig <3333333 ! bästa <33

2009-06-25 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0