E fortf..



- E fortf sjuk, men mår lite bättre än innan iafl.
Har nt gjort så mycket. Låg ute m Diamond & sola, lr ja jag sola, hon gömde sig i buskarna.
Men gick in för det blev för varmt för mig, älskar sol. Men jobbigare när jag
redan e varm & sen blir varm av solen också.
Så jag har bara softat, sovit. Pratat med Lella också i tel, saknar henneeee så mkt !
Kollat på tv, serier. Ätit vattenmelon, haha fan äter alltid när jag nt har nåt att göra.

Fan vet ni vad? Jag vill ändra min blogg såååå mkt. MEN jag förstår inte
vissa grejer på bloggdesign :S & det stör mig så mkt.
& vissa html koder har inte min pres :S heel psykat.
Haha men men d fixar sig, kmr ihåg när jag nt kunde ett skit.
Fyfan va bloggen va ful då. Synd om mig hahaha.

Ajja ska ätaaa glass nu (:

poss på er.

YASSSIIIN MOHAMMADI - JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0