f. er



- HA HA ? ofta man kickar en elev som bara har ett år kvar?
Jag kanske nt e lika smart som dom andra, ska jag bli kickad för det?
För att jag inte har lika bra betyg som alla andra, ska jag bli kickad för det?
Bara för att jag försover mig nångång ska jag bli kickad för det? Vem fan försover inte sig.
Tom presidenten, kungen fan ALLA HAR försovit sig, tror tom hon som kicka mig har försovit sig
nån gång i sitt liv. Jag är ingen klocka. Alla gör sina fel förhelvete.
Men jag kämpar iafl m skolan, jag gör alla uppg jag får.
Jag gör det jag ska :S , kanske inte får G lr MVG på det jag gör alltid
men vadå jag försöker :S jag gör om när jag ska göra det.
Ja, jag kämpar.
Så FUCK ER BIG TIME.
kmr klara mig utan er anyway.
jävla skola, tss att jag ska byta? När jag bara har ETT ÅR KVAR
ni söker bara drama.
Lr att jag ska gå om ALLTING?
E ni helt allvarligt fucked up i huvet?

DAMP.




Ajja nu ska jag & min ÄNGEL TILL MAMA åka t Äholm & softa.
Fan, så bäst mama jag har <33 älskar henne mest.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN WAAAAAAAAOH !? skojar du me mej eller? skolan har möjligtvist för lite drama ? ncnc ! vilka tröga människor,off hade kokat ??..

2009-06-05 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0