Folkhögskolan idag



- Fan känns som jag nt skrivit på år, sorry.
Va uppe i tusen år igår, till slut decka jag för mina ögon brände ihjäl haha
yeye iafl ska t folkhögskolan idag (: , dom ville prata m mig. Hoppas dom säger nu
om jag kommer in eller inte (: , eft d ska jag nog sola om jag hittar t människan som har solarie nycklen.

För er som inte fattar d m nyckel o så, så är det ett solarium nere i en källare i Äholm
& så är det en människa som har nycklen, ne en mutant ahaha. Ah ni fattar. Innan va det en tant
som höll nycklen så man kunde komma in i källaren, men nu har dom bytat person & jag e lite osäker på
vart d ligger. För alla hus ser likadana ut ju :( & då bli lilla jag confused. HÄ HÄ.

Fan ångrar mig att jag vakna så tidigt, inte alls sovit länge. Vaknade tidigt för att skulle hinna
me den andra bussen som tar mig t folkhögskolan men jag tar nästa ist för orkar inte vänta på bytet sålänge
ifall jag skulle missa den här som e så nära med tiden på andra bussen. Ja ni fattar nog säkert nt va jag menar, lite dålig på att förklara men whaaaevaaa biiiqäz !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0