folkhögskolan



- En kvinna från folkhögskolan ringde mig nyss & ville träffa mig
på tisdag sa hon, but I caaant. Haha har ju möte m båstad då.
Så jag sa på måndag om d går bra.
Så på måndag ska jag dit & prata o sånt haha va kul.
Fan va snabbt jag fick svar lr  "svar&svar" utan snabbt dom hörde av sig.
Skickade in en ansökan igår tror jag att det var? WOHU. Haha IM GOOOD.

Ska ner & göra mat nu för e hungrig. & har världens huvudvärk fan, haft d sen igår.
Skitjobbigt. Vatten&Citron e skitbra mot huvudvärk. Fast tyvärr har vi ingen citron..
& inga huvudvärkstabletter heller "/. Men mat har vi & det ska jag ner åååå äta :D wih va gott haha.

Posspossssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0