FUCK ALL YA'LL


- JAG GÅ OM ?
fuck no , ni i hela båstads system kan DRA ÅT HELVETE
för att jag missa ett fucking möte ska jag gå om?! 
E ni dumma i huvet??

Kom nyss hem från ett hormöte. Har ig i svenska så jag ska få gå om
plus att jag missa ett möte när jag låg hemma & va sjuk.
Onormala horor e alla.

Dom fattar nt att jag redan pratat m min svenska lärare, hon har sj sagt jag får ta det i 3an.
Samma med dt andra ämnet, samhälle.
Men nej rektorn e inte frisk i sitt huve.

SÅ FUCK ALL YA'LL !
ingen lust att gå i den äckliga skolan mer, dom har inget att göra så dom vill skapa lite drama.
Vet ni vad fuck er! Ni ska se jag ska komma långt & när jag står högre upp än er ska jag kolla ner
& skratta sen spotta er alla rakt i huvet.

Folkhögskola? Humm..
Kanske, kanske inte. Vill inte gå om iafl när jag bara har ett år kvar till studenten.

Idioter.

så nu vet ni det. POSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

men afan fuck yall glöm det SKIT I DET konje ja försörjer dig :)

2009-06-08 @ 21:13:06
Postat av: dagga

sv: - haha vet , i count on you fan!! du ska försörja mig hahaha :D:D så hoppas provjävlet gick bra idag :@

2009-06-08 @ 22:52:09
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0