goda nyheter



- Ohh har inte skrivit på hundra år känns det som.
Men tänkte berätta lite, beb sov här i förrigår & igår.

Tror jag berättat om tisdes för er, om inte så synd om er. HAHA
Iafl igår vaknade vi såklart? Beb sjukanmälde sig & stack inte t jobbet.
Sen gick jag ner & gjorde mat åt oss (:
humm eft det så kollade vi en massa på tv, slogs. Han trampa ihjäl min fot/häl.
SKITONT I DEN :( , haha men han fick mkt stryk tbaka iafl HM.
Sen somnade vi fan sov typ hela dagen, eft d tvinga jag han köpa glass t mig hahaha.
Vatt sugen på den aslänge fyfan! Haha & god va den.
Idag stack booobii t jobbet :( haha synd om mig.

Orka berätta mer om det.

IDAG: ska jag suulaaah ! ( sola ) , ingen skolavslutning för mig ähähä.
Men har goda nyheter till er mina vänner.
Jag kanske ska få fortsätta 3an.
Min mamma e så mafii av sig så att jag kanske får. Men bara KANSKE.
& hoppas på det, för vill inget mer än att ta studenten m mina tjejer.
Fyfan !!!!!!
Jaja bajs på er nu har inte så mkt att säga.

Skriver mer sen haha, säger alltid så men...
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0