hela dan

Avant feat. Nicole Scherzinger - Lie About Us



- Igår skrev jag inte så mkt, men iafl så va jag ute med tjejerna
& vi hade skitkul <3 big lööv.

Iafl, idag så stack jag t skuulän. Jobbigt.
Men kul träffa mina älsklingaaar som var SÅ GLADA ATT SE MIG
haha I felt loved ! Hahaha
Jajja hände inte så mkt idag faktiskt, fick reda på att imorn får vi en ny kille
i klassen (: .

Efter jag kom hem så åt jag sen decka jag & Diamond på soffan & detta
va v 4a tiden & så vaknade jag halv tio, hade alltså sovit hela dan. - TYP.

Mhh nu känner jag att jag kmr börja yra här så slutar att skriva
så ni slipper läsa om mina yra yrningar HÄÄH HÄH.
Fast jag vet att ni gillar det hihi.

Possposs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0