I smeeell goood

Neyo - Miss independant
love this song, säkert skrivit in den innan.

- Bleeev hel prob när jag skulle bada :S nåt fel på rören
så vattnet va hel brunt fan hahaha
så fick stå där & ha på kranen t allt rann ut (: sen blev vattnetttttt clean.
Eft jag badat klart krämade jag in mig i min cooocoonut
cream and damn I SMEEELL GOOD.
Haha sen sminka klädde på mig o blablabla,
kollat på smallville nu ! så bra den e LOVE IT.
Kollade på Tyra banks också lite & nu top model som jag redan
sett innan men whatever ndå lika bra.

Humm va ska jag mer säga?
Kmr faktiskt inte på något mer haha tråki jag e.
Men så e det :p

possposs, skriver mer sen.


  



Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Vad kul att du gillade min blogg. Angående det här med att texten blir större när man håller pekaren över så får du leta upp textraden i din stilmall som heter såhär: a:hover {text-decoration:none; color: #A50544 ;font-size: 17px;}



om inte det som står inom {} finns så kopiera det från ovan och lägg in efter bara. Sen kan du ändra färg och textstorlek som du vill.. Du får testa dig fram och skriva igen om det inte fungerar.. =) Lycka till!

2009-06-02 @ 21:05:30
URL: http://sparklingsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-03 @ 09:39:04
Postat av: Sara

Sv: Tack!



Vad tråkigt att det inte funkade. Om du går in på denna sidan, http://www.designadinblogg.se/2008/february/storre-text-pa-lankarna-vid-mouseover.html



så kanske det förklars lite bättre så du kan få som du vill =)

2009-06-03 @ 09:41:14
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0