irriterad



- Nu har jag kollat klart nån film på 3an
handla om raciiing & det älskar jag
vill bli en racerförare haha, det visste ni inte om mig va?
Men så e det, jag vill det & nångång i mitt liv SKA jag köra en sån bil
bara tävla en gång, fyfan vad jag hade velat det haha.

Ajja nu vet ni det, har nt gjort ett skit idag. Bara legat i sängen ätit godis & inget annat.
Jo kollat på tv & suttit v datan. Wow skitkul. Sen har jag vatt så fett irriterad & sur hela dan
att det e fan inte sant. Dödadöda!

Jaja men det ska jag inte ta ut över er, fast hade jag haft ett huve här hade det inte suttit
fel att ge ett par smällar. Så skönt det hade varit. Får döda min kudde lr nåt.
Cuz now Im dangerous.


Nt mer att säga. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0