Loovliiii däääy



 - Nyss kommit hem från Äholm m mama (:
hade skitkul, först stack vi t kina åt som svin haha fotade sönder
oss & balla oss som fan. Sen gick vi ut på stan, kollade kläder.
Mama köpte en skiiitfin tröja/tunika t sig & ett armband lr ja två armband som va som ett
skiitfint haha så armbanden tatta jag från henne hihihi (a), jag hitta tyvärr inget t moi :p.
Sen köpte jag presenter tilll miiinn lillaaa fliikkaaah :D huhu. Som hon ska få imorn (:
& så hände en fett rolig sak ahaha d va såna demokrater lr vafan man kallar dom
såna som vill man ska rösta som gav ut lappar, så kom en t mig o mama jag ba lek vi nt fattar
hon direkt på polska min mama - Jaaag förstår inte ( fast på polska ) hahaha
sen jag VI KAN INT SVEENSKH. Som vi dog av flabb ahahahha svär skrattade ihjäl oss så kul det var.
Sen stack vi & sola lite (: huhu, måste börja igen så tog igen det idag när jag ndå var där.

& nu så sitter jag här (: hemma.
& vet inte alls vad som händer idag, men hoppas på nåt kul iafl.


Possposs

B I L D E R

Min & mamas mat, ouff den knäcker, me love chiiineesFOOD!
 

MIN MAMA ! ÄLSKAAAR DIG MEST


Mama <33


skulle ta på hennes face men halva kom bara med,
men den blev ndå grym haha<33

Kommentarer
Postat av: anna

Det ser gott ut :)

2009-06-05 @ 18:13:02
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gissa rätt på min blogg och få en länk :P

2009-06-05 @ 18:57:53
URL: http://kizzle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså din mamma är så himmla välvårdad eller va de nu heter,alltid fräsh ren och snygg,kropp som ungdom,love her får kick av att se henne,demerav hahaha !,äkta " yazmina,hotzh papurozy kopymi " JA DIRKET,jaaaaaaaa springer haha ! mysig mor du har min vän. <3

2009-06-05 @ 20:08:01
Postat av: dagga

sv: - Hahaha jaaa alltid fan hatar när du & hon är mot mig hahaha, typ mama daj mi paperosa

hon: zabije cie !!

yasse jag får cigg

du: pff stick

HAHAAHAH ba döda er kishe ni e best friends haha :D <33 MEN DIN MAM OUFF SAKNAR HENNE! BÄST E HON

2009-06-05 @ 20:11:27
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0