Nu



- Nu e jag hemma (: , folkhögskolan va hel nice faktiskt haha gillar det.
Hittade inte dit alls först gick & yra fan hel pinsamt, så såg jag en skylt t slut där d stog
Folkhögskolan & en pil haha blind jag e,
va framför ansiktet på mig men men. När jag kom dit fick jag sitta & prata med en kvinna
Gunilla :p soft va hon. Frågade ut mig en massa haha yeye sen
visade hon mig skolan & efter d åkte jag t Äholm träffade Arta där, sen gick jag & suuulade !
Så skönt haha älskar att sola, älskar att va brun. De e så fräscht.
Jaja sen åkte jag hemåt, när jag gick av bussen träffade jag Lats bror
( kan ej stava t hans namn ) pinsam jag e. Kan säga det men inte stava det, ja men sån e jag.
Så stog jag & prata lite m han tog en cigg o så. SEN hem haha
& nu sitter jag här, nyss ätit en pigelin. Ouuff så gott :D & dricker multi.
E hungrig så ska ner & laga nåt nu.


Possposs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0