screw you



- SORRY att jag inte har skrivit så mkt, men har nt alls haft lust..
Ska jag berätta om mötet tkr ni?
JA det tkr ni haha, det gick inte bra. Dom e fan dumma i huvet :S
jag fattas lite poäng som jag ska ta i trean men det förstår inte dom dumknullade
båstabornaidioterna. Tkr synd om dom som ska börja nu eft sommaren hahaha.

Rektorn sa att hon ville inte jag skulle gå ut m IG, men IG e också ett betyg din idiotjävel.
& bara för att INTE DU VILL JAG SKA GÅ UT M IG ?! what tha fuck det e min skola
vill jag gå ut m IG så gör jag väl fan det? Inte du som e jag, nt du som ska fixa
jobb på mina betyg. Nej det e inte du. Så fucking låt mig va. DAMP ASO.

Yeye sökte in t folkhögskola & så sökte jag in som makeup artist & nagelgrejs lalala
en massa sånt shit, i Ystad & Malmö, sen kanske som Stylist i LA.
Men saken e jag ORKAR INTE GÅ OM 3 FUCKING ÅR. FAN SCREW YOU BIG TIME.
Ett år kvar t min student & dom hororna ska göra så. Fan aso..
Men dom ska se, haha I got the evile eye so watch out.

& med onda ögat menar jag, att varje gång nån gj mig ledsen, fått mig sur lr bara nåt
så har dom ALLTID fått tillbaka, inte stort alla gånger men det har alltid hänt dom nåt.
& det e sant faktiskt haha har gett boo onda ögat många gånger :$ men d kan jag ej hjälpa hihi.
& på tal om boooo ( så äckligt ord ) så ska han hit nu t mig. Jag va sugen på chips & palla ej
gå upp t statoil så tvinga han köpa åt mig, aahha äcklas av mig själv. Men han ska lyda lilla mig
annars blir d onda ögat ahahaha.


Orka skriva mer nu, måste börja skriva lite oftare. & ja lovar er, det ska jag.
Så gonatt på er sov gott.
Possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0