Sikket jävla skämt

Lil Wayne ft Bobby Valentino - Mrs. Officer


- Heeeeeelluuw Im back, har inte kunnat skriva lr har inte orkat egentligen.
Vatt m vänner hela tiden ! Som är bäst <33 japp mina vänner e bäst.
Haft så jävla kul. Sovit hos Kattis typ i tusen år men stack hem idag för
va tvungen att plugga. Fortsätta plugga.. Orkar inte men jag måste.
Vill inte gå om ..

Sikket jävla skämt du är? Trodde verkligen du hade ändrat dig..
Men nej. Som vanligt trodde jag fel om dig.
Jag ska inte säga förlåt för nåt du själv har startat.
Jag kan säga förlåt för mitt, men det ordet ska själv komma
från din käft med inte bara min.
Alltid nåt, alltid så..


possposssss
He said lady whats ya number, I said 911 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0