ska bli kul



- Åkte in t Båstad idag & hämtade mina uppgifter (:
d va rätt mkt i vissa grejer som svenska & marknadsföring B typ
men annars resten va lätt. Träffade några kompisar också i båstad, alltid kul.
E snart klar m ett häfte i Praktisk marknadsföring B, cuz im GOOOOD (H) haha
fan har huvudvärk så mkt som jag skrivit, allt snurrar haha. Ska bli skönt få ett häfte
avklarat iafl. Sen e det typ allt kvar haha men bättre än inget & detta e ba på en dag.
Huhu goodie.

Ajja väntar på att Kattis ska bli klar. Sen ska vi in t Äholm träffa Manda & sola lite (:
ska bli kul.


posshajj

Yasse mitt hjärta <3 min bästa vän. Min syster, min andra halva.
Personen som gör mig hel. Mitt allt ! JAG SAKNAR DIG !
& älskar dig mest. INGEN ABSOLUT INGEN kan nånsin ersätta dig
aldrig, inte en chans. Du är bäst <3 älskar dig, älskar oss.
VI ÄR BÄST. Vi mot världen, tsm klarar vi allt min syster.


p.s hon som tog dennaaaaaaa vackra bilden hahaha
hon tog den från mitt fönster, lr kanske har fel yäz :$ ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

- MOje serceeeeeeeeeeeee ooooh sååå sööööööööööt du är !! <3 kocham cieee badzo duzo & ja svär ja finner inga ord för min kärlek till dej,inga inga för den är obeskrivlig! hand i hand serce vi mot världen för alltid <3333333 mitt allt min bästa vän!! (aa ja tog den bilden:$ ) <33333333333

2009-06-18 @ 00:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0