Ska ta tusen bilder



- Igår stack jag & Katt t Monita som jag sa innan, jätte kul :D fast jag hann inte va
där så länge för beb skrev sms att han va 5min ifrån där va jag bor.
Så jag sprang som en galning haha men han hann ndå se mig så han hämta upp mig
m bilen & vi hade fett kul haha.

Mhhmm, vakna typ för en halvtimme sen. Ätit två mackor, vill äta mer men jag orkar inte göra :$
haha så synd.

Idag ska vi alla tjejer hem till Monita, typ som en avskedsfest/möhippa/girlsnight ska det va :D
fett kul, & jag lääängtar as mkt ! Ska ta tusen bilder
Det är verkligen ett måste, kmr ta ett år innan jag ser henne igen
så bilder ska det bli !


nu vet jag inte vad jag kan skriva mer så POSS på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0