Goodmorning!

Massari - Real love


- Goodmorning! Vaknade vid 7tiden,
duschade & gj mig i ordning.
Mamma hade gjort mat till mig där nere,
hihi så snällt av henne.
Tacktack (:
Orkar inte ta denna bussen som kommer nu,
aldrig några platser på den
& få finns d typ aldrig några säten där bak :S
folk som rivit ut dom lr nåt ? Haha.
Idag är det min längsta veckodag, känns som
att den aldrig tar slut.

Sitter & kollar på trean nu, på Rachel Ray. ( I hate her )
Men finns inget annat på tv & dom visar om kamphundar
som har fått slåss för sitt liv men som har räddats
fyyyfan va synd ! omg vilken människa kan göra så mot ett djur?!
Tänk er två hundar som ska slåss tills den ena dör &
människor bara står där & kollar på :S ncnc.
Svin till max & såna människor straffas förr eller senare ..

Fan nu när jag kollar på det så saknar jag min hund :( , Simba.
Han bor i Sthlm hos min farmor för han e en gamling nu haha
& hon har stor trädgård så det e bara bättre för honom än att va i en lägenhet.

Ska dra mig nu, Kattis kmr hit (:
skriver mer sen.

peace.

Simba bebi & moi
 


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Yesyes hoe jag kom till dig jueh du tvinga mig hahaha.. flippa





nice pic HM!

2009-03-18 @ 14:39:31
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0