Goodnight

2pac ft Mariah Carey - Sukka 4 love ( Dj fatal remix )



- Nu ska jag sova, blev inget pluggande. Synd för mig.
Fastnade vid datan, fan man blir besatt av bloggjävlen
hahaha fyfan.
Har riktigt ont i mitt huve, fan va jobbigt !
Hatar huvudvärk. De e fan pain in the ass.
Vrf finns det ens :S så jävla onödigt.
Vet ni mer vad som är onödigt ?
MYGGOR !, ja myggor. Dom e jävligt onödiga.
Vrf finns dom ens :S aso dom har typ ingen
menning i livet. Ba suga ens blod & ge kliande märken efteråt.
& mer synd om mig faktiskt , e riktigt känslig
mot myggbett dom blir överstora & blöder o allt vafan.
Fick en vid foten en gång för länge sen, d svullnade så hårt att jag kunde
inte gå, helt ärligt. Kunde inte ens röra på foten.
& när jag va i Polen, mitt hemland vi satt på stranden
jag & mina homeboys & fyfan även om jag hade
en tröja på mig, långärmad ( armad ) , vet nt hur man säger.
Ah iafl, fast jag hade en sån tröja så kunde dom jävlarna bita igenom :S
Så när jag kom hem t mormor & morfar fyfan
hela min rygg, menar allvar HELA min rygg va full av
äckliga myggbett, tror dom inte hade lämnat ett enda mellanrum
& svullet & fan allt. D gjorde så ont att jag nt ens kunde lägga mig på ryggen,
min mormor kom & hällde citronsaft på ryggen så d nt skulle klia
DET SVED SOM FAN ! , men det hjälpte iafl (: & tur det.
Men jag älskar klia på myggbetten haha. Det e skönt..

OMG yrar jag om myggbett här ? Från huvudvärk till myggbett..
Shit va man kan snacka haha.
Ajja men nu ska jag gå & lägga mig, sen school tomorrow.
Börjar inte så jätte sent men måste ndå vakna tidigare duscha å blablabla
ooh palla med skolan ! VILL HA SOMMARLOV & jag vill ha det  nu nu nu !

ska sluta snacka fucksnack nu haha GOODNIGHT.


Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHAHA fyfan myggbett hatar det också, svär

i Cuba man får också skit många & det kliar som fan men as you say det e skönt & klia dom :D jag gör alltid små kors på dom psyk?



aahahaha yrar i din blogg nu

2009-03-12 @ 00:05:28
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: dagga

- hahahaha äkta yrar :D ja fan d fett skönt oouh me like hihih OMG PSYKO ahahah lägger man spott på dom d slutar också klia typ :P

2009-03-12 @ 14:29:39
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0