Grattis Talle

Tpain ft Baby Bash - Cyclone


- Heej. sry att jag inte har skrivit, men fick aldrig tid till det igår.

Ye igår, så var det skola jue, hähä & jag som skulle va m på gympan
men NEJ ! stack t Ardijana ist & åt upp hela hennes kök hahha.
Sen hade vi va en lektion & d va prov. Gick sådär väl.
Men ndå säkert G (:.

Sen efter skolan stack vi & sola, Jag, Kattis&Kaca
& där började fredag den 13:e, hahaha. ( den va nt så farlig )
Kärringen från solariumet öppna förfan när kattis höll på
byta om för vi inte " höll tiden " what tha fuck ?
vi sa 5tiden, kl hade nt ens blivit 5 & hon dampade sönder.
& d stog två andra brudar som också skulle sola
krigade lite där hahaha.
Ye iafl så stack vi till Båstad efter det & softade där
lite bråk där m med en bög men kaca fixa WIHU haha.

Sen åkte jag, kattis, kaca, talle&valon hem t käätz ( kattis )
valon körde hu hu . & så började vi dricka lite haha
fan låter som alkisar vi ba satt där tog fram drickan & hade fett kul
förfirade Talle lite eftersom han fyller 20 år idag !
GRATTIIISSSS !!!! hoppas du får världens bästa dag idag.

Tog lite bilder också (:

Kattis, som skrev på bussen <3



Kaca&Valon som satt & dog i kattis soffa, rädda för hennes pudel. hahaha


Kaca&Valon


Kattis&Talle


Kattis&Talle


& här börjar det HAHA


Kattis&mitt


Kattis&mitt


Vi körde ölspelet, första gången för mig. SKITKUL


Talle&Valon


Kac tar sina kort


Talle, Kattis&Valon


Sen blev ALLA hel wasted ! hahaahha så fuckiing kul !
Valon, jag&Talle



Jag&Talle, hel fucking wacked hahaha
kolla in ögonen hahahahaa gooot dääijm



Valon, jag&Talle
skrattanfall allihooopa




Kaca&Jag




Valon&Talle


Valon, Kattis&Talle


Kattis&Talle


Valon, vetifan vad han gör ;S hahaha emo.
Valon


Sen börja alla decka ..
Valon



Kaca


Avslutar med denna fina bilden
deckade tsm :S. hahahaha
Kastri&Valon



Riktigt kul var det, älskar mina vänner
ni e dom bästa man kan ha
<3
aldrig utan er.

& måste bara säga, jag slog i mitt huve igår riktigt hårt fan
trodde jag skulle dö haha, tur att jag nt hade så mkt känsel då
men idag känner jag av det, haha fan har ett hack i huvet :(

- Ska dra äta nu & duscha (:


peace fuckers

Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHAHAHAHAH this is how we do, nobody do it like we do it HHAHA , äkta kul bästa vännerna svär alltid ballt.





<33333333333333333333333

2009-03-14 @ 21:19:32
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0