Hemtenta

Ric Roc - Should I tell her


- Shuuu, förlåt att jag inte skrivit på länge.
Men jag har inte orkat. Har varit skitsjuk ):
men nu mår jag iafl lite bättre & tror jag ska gå t skolan imorn.

Ajja har nt gjort så mkt ba vatt hemma sovit, spytt. Legat i sängen.
Kollat om&om igen på Twilight - världens bästa film !

Gjorde klart min hemtenta igår (: den skulle va klar t idag.
Hoppas d blir G på det iafl.
När jag skulle skicka över det t läraren gick det inte så jag fick panik
Ardi fick gå & lämna det i skolan ist, både mitt&hennes.

Skulle egentligen på Malmö mässa idag,
m handel klasserna & samhälle tror jag
men d blev inget av d för mig för jag var dödssjuk igår
nån annan gång (:.

Jaja får komma på nåt roligt att skriva om lite senare
för nu yrar jag bara. Poss.

Kommentarer
Postat av: yasse

När du väl pluggar knäcker du alla ..ärligt ! <3

2009-03-26 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0