Home sweet home

Plesaure P - Yup yup


- HÄÄY. Nu e jag hemma, vatt i skolan hade tre lektioner
äkta palla & så va jag ashungrig så jag drog m ardi t matan
eftersom vi börja efter 12. Så bomba vi med knäckemackor haha
sen efter lektionerna stack vi t Mustan & softade där.
Heel kul haha, shit Kac ? Det vi såg ÄKTA skrattattack !
HAHAHAHAHA omg dööör !
& så noppade jag hans ögonbryn, we have no life.

Efter d åkte jag hem m bosseeeen fyfan orka den.
Mår alltid så illa kändes som jag skulle dö när jag
gick av fyfan. Mådde så illa att när jag kom hem
så spydde jag, kanske lite äckligt att skriva här.
Men what tha fuck alla spyr.
Så nu sitter jag här m ett glas filmjölk eftersom
det lugnar magen typ lr vafan man säger.
And Im hungry, som fan !
Hihi ja jag vet , TJOCKIS.
Så nu ska jag äääta :D
poss.

PEEACCEEEE. 


Kommentarer
Postat av: Kastriottttooooos

hahahahah, du fuckade mina ögonbryn :O ne skoja det blev bra ;) , omg det vi såg jaaa:O:O:O shiiiet så äckligt uuffffffffff tänk om du hade haft det hHAHAHAHAHH

2009-03-11 @ 20:37:29
Postat av: Anonym

- HAHAHAHAHA UHÄ aldrig att jag hade haft det twi twi twi haha, dina ögonbryn blev snygga ahahah så psykade vi var klippte & allt omg ahahaha onormala

2009-03-11 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0