I love to sing

Pakito - Moving on stereo


- HELLUUUUW, sitter & lyssnar på musik nu
& sjunger till haha (a) & daaaamn I love to sing.
Oke inte världens bästa röst haha men & ingen hör mig.
I love to dance to, fyfaaan ja hade börjat direkt på dans
om de inte vatt för min rygg. Men spela roll.
Kan redan dansa ;) HÄHÄ.
Fan ja vill ut & ba dansa m alla vänner & ha kul
fyfaaan va kul. Hoppas d blir nåt sån festifestiii på lovet.

På lovet kanske jag&pappa drar t Polen, t hans släkt.
Ouff fan va kul. Saknar ALLA där. & självklart kmr jag ju
hälsa på mammas släkt också, aldrig utan dom <3

Yeye annars idag bara skolan. Blev inget möte
för att sjuksyster lr va man säger, ah hennes
barn va sjuk lr nåt sånt så d får bli en annan gång.
Efter skolan gick jag, Ardi&Tau ut lite i Båstad.
Kollade kläder o sånt hihi
sen t sminkaffär lr vafan d va haha knarkade parfym lukterna
ja dör för parfymerna MaxMara ! ALLA E SÅ GODA
& ja hittade en dödlig fyfan GOTTA HAVE IT.
Sen köpte jag en tröja haha va tvungen köpa nåt.
Sen stack vi t statoil & åt hihi såna tjockisar haha
& efter d ville vi ha mer men palla gå upp i vikt i onödan
nt för jag bryr mig så mkt haha men palla gå runt m mage.

Sen mustan lite & åt donuts haha :$ sen hemåååååt & nu sitter jag här
o har ingenting att göra (:

snart e det lov !
POOOSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0