Im hungry and Im home

Dj Mast ft Nore , Nina Sky & Daddy Yankee - Oye mi canto ( remix )


- HÄJ !!, Idag e jag riktigt övertrött fyyyyfan hade kunnat decka när
som helst aso tror jag ska göra det fast först mat !!
Idag har jag ba vatt i skolan sen efter skolan stack jag t Abbes åt m Kattis&Sean
haha kanske nt så mkt men ja tatta typ all risens ( sean-s )mat  HA HA.
Efter d stack v t mustan & ba softa där sen hemååååt haha riktigt kul (:
Yellow eye aahaha kattis !

Jaja nu ska jag ääätaaa (:

Jag&Sean



Jag&Sean / TJOCKISBILDEN ! ahahaha kolla på han
äkta BITCH DONT TOUCH MA FOOD
hahahaha dödar ! han ser nt ut så aso.



Dagga (:  JAG




My nails



Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA JAG DÖR TJOCKISBILDEN HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAh

2009-03-18 @ 20:36:53
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

- HAHAHAAH DEN DÖDAR JA SVÄR , så mkt jag skrattar när jag ser på den daaamn hahahahaha lika mkt varje gång !! :D:D :D:D

2009-03-18 @ 20:44:02
Postat av: Katti´zSean

WTF, du la upp den din facker XD du ska få se, PAYBACK SNART!

2009-03-19 @ 09:48:29
Postat av: Anonym

Gör du dina naglar i salongen i malmö eller hemma hos någon? Dem var jätte fina!

2009-03-19 @ 16:59:24
Postat av: dagga

- AHAHAHA FUCK NO INGEN PAYBACK !,



denna gången gj jag dom i salong :D haha tack (:

2009-03-20 @ 01:54:02
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0