Ingen rubrik

Dj Felli - Can you feel it ft Akon ( & resten )


-
HIIJ. Vatt i skolan idag, en lektion bara.
RIKTIGT SKÖNT !, det var svenska lektion &
vi kollade bara på nån seg film (:
men jag kolla på min tele ist, mkt roligare haha.

Sen stack jag till mustan va där & softa
then som shit happend
men tack till mina vänner !,
som verkligen e bäst /vV'
hade aldrig ens bytat ut er för alla pengar i världen
eller för något annat. Never never never.
Sen när jag skulle hem v tio m bussen märkte
jag att ja hade tappat mina moneey :(
så fick be mammas kompis skjutsa hem mig hihi.
Sen när jag kom hem gjorde jag te till honom
& värmde sån polsk soppa mama hade gjort.
Fyfan älska den soppan så jävla god
lr älska min mammas mat ! knäcker :D

& nu sitter jag här & yrar mig, kollar på sex and the city
som e skitbra, typ redan sett alla avsnitt men dom
e alltid lika bra & roliga varje gång jag ser dom.

OOH JUSTE !, det ska komma en Sex and the City movie till.
Fan va kul haha, har bara hört d så ni vet. Lr sett d i en tidning tror jag
lr ja jag vetifan men nånstans har jag sett det ^^
säkert Carrie e gravid med Big lr redan fått barn
& Charlotte har fått sitt barn lr också ska få det.
Samantha, jag önskar hon tar tillbaka han där hottien.
& Miranda ? Vet jag verkligen inte haha.

yeye orka yra om sex and the city.
yrar ist på msn & snackar
haha snackar m
kattis&kaca.

Fan jag börjar bli trött, skola imorn igen. Längtar bara t helgen
men mest t sommarlovet!
Imorn börjar jag nog ett igen tror jag.
Joo d gör jag & slutar 4 ..
Fan tror jag har prov också lr kanske på torsdag?
Aiii får ta d som det kmr.
Längtar också t min blogg e färdig.

Ajja ska yra vidare m fuckersen
på msn & kolla på Ncis ! .
Älskar alla såna serier ! CSI & allt d där.
Men prison break e bäst.
Haha ajja nu babblar jag bara för mkt

GOODNIGHT. possposss

peace.


Kommentarer
Postat av: kastriotooos;)

mår du bra på något sätt? hur orkar du skriva så mkt more ? HAHAHAHAHA :D SSSSSSSSppE

2009-03-10 @ 23:48:50
Postat av: Dagga

- hahaha ja jag mår bra sp! haha JAG ORKAR FÖR JAG E BÄST HM drf orkar jag hahaha :p

2009-03-10 @ 23:52:19
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Kattis

- Kastri häng dig hahahah



mmhhmm mysigt skrivet!, Lätt älskar också CSI & såent shit :D

2009-03-11 @ 00:04:38
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Dagga

- ahahahahha va syyynd ! JA SÅNT E BÄST FAN :D

2009-03-11 @ 00:46:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0