It hurts

Cristian Alexanda ft Ja Rule - Too fine


- Helluuw, idag har jag nt gj mkt faktiskt, kollat på två filmer
Underworld - Rise of the Lycans & En geishas memoarer
båda va skitbra, & innan d ringde Arta mig när jag halvsov
sa att hon köpt en present t mig. Haha från ingenstans.
Så kom hon & gav mig ett armband - SKITFINT !
tack så mkt, me love it.

& imorn blir det nog skola, fast jag inte e frisk & inte orkar.
Har jätte ont i halsen, it hurts really bad.
Haha hel svullen e den fyfan. Men d går över & snart hoppas jag.

Tre lektioner imorn, orkar inte m dom två första timmarna.
Gympa, palla jag kan knappt andas nu tänk då när jag springer? haha
fuuuuck no :D.

Jaja nu ska jag sätta på tvn. Sitta v msn lite & drink some tea.
Sen SOVA !

så gonatt.
peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0