Let me hear you breathe

Tupac Ft Spice Girls - Fuck all yall ( rmx )


- Jag slår ditt nummer i hopp om att få höra din röst
men på andra sidan telefonen hör jag bara dina andetag.
Jag kan känna din underbara doft från andra sidan.
En doft jag aldrig kommer att glömma.
Jag lyssnar på dina andetag
dom gör mig så lyckliga men samtidigt fylls mina ögon med tårar
Jag lyssnar & lyssnar, lyssnar jag riktigt noga
kan jag också höra dina hjärtslag.
Tänk att en gång i tiden slog det hjärtat för mig.
Mitt slår fortfarande för dig..
Jag drömmer mig bort med ljudet av dina andetag
& melodin från ditt hjärta.
Sen lägger du på luren & jag vaknar igen..
Welcome to reality.




Kommentarer
Postat av: Kattis

- pooeeteeen här japp!

2009-03-26 @ 17:47:27
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0