LiarLiar

Jah Cure - What will it take
*
minnen på denna *


- Hej. Måndag idag, en hel vecka kvar tills helgen.
Men sen e det lov ! & efter lovet har vi 3veckors praktik !
Haha har nt hittat plats ännu :S men men
d fixar sig (: .
Vatt på alla mina lektioner idag (:
Wohu haha duktigt av mig faktiskt.

Sen efter skolan stack jag t Mustan en timme sen hemåt
& decka ! Så trött jag var. Sov till typ 20 i tio ?
Fatta så skönt (: .

& imorn har jag möte m rektorn, mama & sjuksyster.
Me dont like.
Hatar såna möten man blir så fucked up
irriterad på alla i rummet då.
Men men dont care that much.

Huumm va finns mer att berätta?
I hate liers.
Nu ser jag att DU ljugit en hel del för mig
men som jag sagt & kmr alltid att säga
för det stämmer så jääävla bra !
: Man märker sina äkta med tiden.

Yeye har nt så mkt mer att säga
poss and peace out.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-03-31 @ 02:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0