Malmö

Timbaland ft Flo rida - Elevator


- Goodmorning ! , vaknade vid halv elva & duschade (:
mitt hår e riktigt afro idag haha fyfan kan knappt se det trillar framåt hela tiden
men men va ska man göra (: va nöjd med d som det e.
Ajja en lektion idag, skönt det. Önska det va så varje dag! haha.
Sen efter skuulän e det malmåååw ! Fixa nailishen hihi.
Aso att vi åker nda ner t malmö för ett par naglar haha.
Men det e värt det faktiskt. Ska göra gelé naglar (:
& inte akryl, har hört att det e asdåligt.
Men men ska inte sitta klaga här, vet ju inte om akryl e dåligt lr inte
men det e bara något jag har hört ! Drf tar jag den säkra sidan & gör gelé.

Bilder kommer sen (:
orkar inte ta nu på morgonen haha har försökt men inga blir bra.
Jag e inte fotogenisk tyvärr :( haha men men
finns nt mkt att göra åt saken.
Hatar när bilder blir dåliga, men ännu mer
hatar jag dom som gör om hela sitt ansikte i photoshop
fan orka förminska sin näsa & förstora sina läppar som exempel ?
Bara onödigt för i verkligheten ser man ju ndå sanningen.
Va nöjd m som du ser ut.

Ajja palla snacka om detta nu ..

Min buss går om en halvtimme, till skolan.
Va ska jag göra under den tiden ? Haha

Ska dra nu (: fixa det sista innan jag drar.

Hörs sen ! peace

Detta e min katt Diamond ! Min bebis <33
hitta ingen bild på mig så fick bli på mitt barn

Kommentarer
Postat av: YAAZZ

hahahah håller med med förstorning o förminsking på visssa delar i facet ;) skämmmiiit orka har du stor näsa så har du va ska man göra? palla dölja sanningen,folk hittar dig ändå HAHA !!

loooosshhkki min köömmpit kollla bebiitennet :@

2009-03-17 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0