Nails

Arcangel- Demente bailando


- HEJ. Efter skolan stack jag & Kattis t malmö för att fixa våra naglar jue
& dom blev asfina ! Im really happy. Haha & innan d mötte vi Sean på tåget
han kom med mat haha Dagga happy ! Översnäll & så paya han våra nails
min som tidig födelsedagspresent aso fan överöversnäll kille !
TACK TACK TACK SEAN !
Vi gjorde dom på Diamond nails i malmö, ett nytt ställe.
Dom som gjorde va skitballa haha riktigt schyssta.
Sen efter d stack vi hem & jag åt som ett svin
haha var ashungrig.

Tog tyvärr inga bilder :$ IM SORRY !
men ofta jag ska sitta där & fota när hon fixar mina naglar haha
får bli foto på dom imorn (:

Nu ska jag gå & lägga mig .. Börjar tidigt imorn * yuck *
peace to ya fuckkkääärz :D

Inte mina händer

Kommentarer
Postat av: Kattis

- yeah love our nails :D





thanks to seanis bananis <3 hahahahah

2009-03-17 @ 23:32:39
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Katti´zSean

yeayea, de e lugnt ;)

2009-03-19 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0