New Design

Cuva ft Dj Mast - In da club


- Helluw. Nu har jag suttit & kämpat med min blogg (:
den ser lite roligare ut än innan iafl. & jag gjorde ALLTING själv
duktig jag e, första gången ju & den ser nt så dålig ut faktiskt.
Men men ska ndå be någon som e bättre att göra den
vill ha den riktigt snygg.

Fan jag har prov imorn & har bara suttit här & bögat
mig med bloggen, kmr ångra mig fett hårt imorn när jag har
provet framför mig & kan ingenting. Fiiifan panik.
Men jag får alltid blackouts på prov så det
spelar nog ingen roll om jag pluggat lr inte
för när jag väl får pappret framför mig kommer jag
inte ihåg ett piss vad jag lärt mig & vad som fastnat i
min hjärna .. Det e ju synd .. Men men va ska man göra ?

Mår bättre nu än va jag gjorde innan, när jag kom hem ..
Hel tom mage efter det som hände, ja you know.
Jag spydde :$ .. Men så vräkte jag i mig hela kylskåpet efter
det & mår mycket bättre. Haha food makes life better !

Ajja nu ska jag pluggish lite, måste bara skriva in lite Wise Words first hä hä

POSS and peace out fuckfaces ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0