Party !

Adonis - Love letter


-
För inte så länge sen så var jag i malmö, & där gj vi en liten fest
det var jag,kattis, kaca, talle,alvin bast & risen ( sean )
vi fick låna seans lägenhet att softa i.
Drack & bara lyssna på musik. I loved it.
Har världens bästa vänner, I LOVE YOU !
så nu har jag nyss fått lite bilder därifrån som jag tänkte lägga up.

ENJOY BIQÄZ :D

Nästan alla.

Kaca & Talle
 


Talle                   Alvin            Bast
 

Talle & Alvin


Alvin


Talle&Alvin, hahaha leker biffar !


Kattis, deckad lr nåt vetifan hahaha.



Avslutar med denna bilden, Jag&Kattis.
Packade&glada yrar iväg. Ja typ bär henne hahaha
Var fan va jag när alla bilder togs :S ?
Ute knarka cigg säkert hahahaha
lr deckat nånstans ^^.

Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHAHAHAH GUUUUUUUUD, SÅ GLADA VI VAR HAHAHHAHA





bästa vännerna svär <3



2009-03-12 @ 23:21:32
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Katti´z Sean

hahahaha andå kul fan:P menmen när ja skaffa min etta ska vi get wild! agagaga hadé bra Kladdan;)

2009-03-13 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0