Pluggapluggaplugga

Whitney Houston - If I told you that


- Heei. Idag har jag vatt m Kaca & softat (: veryfun haha.
Åt upp allt han hade fan hahaha tjockis. Men va ska man göra (:
Sen skjutsa han hem mig med svarttaxin Bacon hahaha.

& nu ska jag plugga ! måste verkligen fixa min skola haha
ba ett år kvar för mig efter sommaren ju & ja måste gå ut verkligen.
Annars komvux, haha det gör inte så mkt.
Men helst hade jag gått ut m fulla betyg. Hoppas ja lyckas.

Så nu ska jag läsa samhälle & idrott (:
sen ska jag kolla på Twilight ! WOHU, & dom andra filmerna
jag laddade ner. Dead or alive & En geishas memoarer.
Fast hinner nog nt m alla tre, lr ens en film. Får se hur d blir.

Kanske skriver sen. Poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0