Sick and tired ..

Neyo ft Rihanna - Hate that I love you.


- HÄY, vet ni vad? Jo imorn e det TISDAG and me like that.
För jag börjar ett & slutar två.
Så jävla skönt bara en lektion & det orkar Dagga med
so now Im "happy" ..

Längtar så mycket tills min blogg e fixad ! fan jag längtar verkligen
haha sån desperat fuck jag e fan :S inget liv verkligen.
Tänk om jag gjort mina läxor ist för att skriva här.
Hahaha orka det, läxor is not fun.

Yeye va har jag gjort sen jag kommit hem ?
INGET !, exakt ingenting.
Lr jo ätit haha äter hela tiden så det e inget nytt..
 Vet shi va jag kan yra om mer, haha vill bara skriva&skriva
men jag kommer inte på något :(
så synd för er besatta jävlar ! haha
yeye fuck er nu orkar inte med er.

peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0