Svårt med rubrik.

Flo Rida ft Taio Cruz - I just wanna know ( remix )


- GOOODMORNING !, haha vaknade v 12 tiden
& gick ner o värmde en pizza. FYFAN va gott
haha sån tjockis , men damn pizza på morronen det knäcker
samma med chips & cola på morronen e också fett gott.

Ajja så nu har jag suttit & ätit sönder hihi. ME LIKE.
& snart ska jag fortsätta ladda ner mina filmer.
Höll på igår men nej, har blivit hel sjuk ja orkade inte
sitta vid datan. Har laddat ner Dead or Alive, håller på med
En geishas memoarer & TWILIGHT ! Ouuh har nt sett den
& har längtat så mkt fyfan.

Söndag idag, tråkigaste dagen för det e skola nästa dag.
& imorn har jag nog omprov på flera prov fyfan. Måste plugga idag.
Orkar inte med det but I have to. Alltid omprov för jag missar typ alltid :S
vetifan hur jag lyckas, men det gör jag.

Sitter & snackar m min yasse nu på msn. & hon skickar tusen låtar
THANKS ! , för ja har typ inga. Formaterat om datan ju :(





Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggggiiiiiiiiiiiiing how!

2009-03-22 @ 14:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0