Tack så mycket

Michael Jackson- Mamacita


- Hejhejhej. Skolan idag började 11.25 med praktisk marknadsföring B,
vi skulle ha prov egentligen idag, men d hade hon glömt & jag idioten va
tvungen öppna min käft, hon skulle in i klassrummet vår lärare
jag ba fan jag kan inget kan vi inte skita i det?
hahaha hon ba OOH SHIT provet juste hade helt glömt bort det
jag ba fuck ! hahaha jag ba men nästa vecka ist
hon ba jaja, haha så grym hon e :D
iafl så fick vi i uppg skriva om ett märke, jag tog Lamborghini
haha kom inte på nåt bättre ? Yeye kul att veta ? ..
Vi hade den lektionen i tre timmar sen hade vi samhälle
somnade hela tiden så trött jag var, sen efter d slutade vi & jag
stack t mustan träffade thaaa people. Sen gick jag & Kattis t Abbes & åt pizza,
thanks kääätzz, sen kom gulingen också jävla stalker va tvungen äta
med oss haha, fyfan va kul vi hade damn skratta ihjäl.
Sen gick vi tbaka t mustan & där somnade jag igen..

& efter det skulle jag ta bussen men den kom inte på typ en halvtimme
så kom den en VÄLDIGT SNÄLLLLLL KVINNA som körde t båstad med sin
bild & hämtade oss som skulle m bussen hem. När vi körde förbi bussen
så hade den trillat i ett dike hahaha fyfan va äckligt.
så ville ba säga tack så mycket till kvinnan Inger, hette hon haha
som körde oss/mig hem. Skitsnällt.


Jag på Abbes -->  <-- vetifan va jag gör.

        Kattis -->  <-- härmar mig hahaha gimli jävel




Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHA äkta ballt inne på abbes.



Varsågod focker <33

2009-03-12 @ 22:34:03
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0