Thanks !

Tami Chynn ft Voicemail - Watch me wine


- LJUDET E FIXAT !. Jag, Kaca&Talle kriga med d ett tag fast
d funkade aldrig :(, så mamma bad sin kompis komma hit men
så bad Talle Valon att helpaaaa me. Så det gjorde han &
ljudet fixade sig ! fyfan vad skönt !
So thanks Valon :D

Kännts som att jag har vatt döv typ, oke det e bara en dag.
But I can't live without music ! haha
det går inte. Så skönt med musik & ljud o allt fyfan
e as glad nu haha..

Ajja men ska försöka göra om designen på min blogg.
Jag fattar fortf nt mkt bara bakgrund & header men allt det andra kan jag inte
lite synd faktiskt för jag vill ha en nice sida. Ingen tråkit.

Haha ajja posshaj
skriver senare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0