Twilight

Ingen låt



-

Hej. Igår såg jag på Twilight, fyfaaan va den va bra !
SHIT en av d bästa filmerna som gjorts jag svär.
& killen i filmen OHGUD va jag e kär i han.
Hahaha sån liten flicka, men shit fyfan va fin han e detta e ju nt klokt :s
man blir helt besatt ju.
Längtar tills alla dom andra filmerna kmr ut, för d finns ju typ 5 böcker?
Då måste dom göra 5 filmer, det tycker jag.

Ajja anyway så va jag i skolan idag, blev inget läxförhör/litet prov som jag
försökte plugga på igår, tur det ju. Fick en hemtenta som ska va
klar på torsdag. Men de e lätt ju.. Spydde idag på morronen i skolan
sen på andra lektionen också, aso fan min mage e hel crazy.
Så jag stack hem fan palla nt va där bo på toan i skolan. Haha äckligt.
Sen när jag kom hem spydde jag igen. Kul att veta ?

Sitter nu äter banan & dricker varm oboy.
Orkar nt med nåt att äta egentligen men e ju
tvungen fast ja kmr spy upp det.

yeye, ska gå nu (:
se på Twilight igen tror jag hihi (a).

peace.



Kommentarer
Postat av: Kattis

- Hahahhahah besaattt ska också kolla på den HM :D

2009-03-23 @ 15:22:09
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Sean

haha filmen e grym, synd bara att ja e den värstaste twilight fänen :P kan allt om de ;) agagagaga

2009-03-25 @ 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0