Memories

Faith Hill - There you'll be


-
HI. E hemma nu (: , Sitter & lyssnar på gamla låtar.
Fyfan sikka minnen det ger & känslor man får.
Tänk att en låt har sån makt, tänk att man tom kan gråta för en låttext? , Shit så sjukt.

Men men .. Va ska jag nu yra om ?
Saknar tiden man hade förr..
Fyfan. Då alla höll ihop & d fanns ingainga problem & inga ovänner.
Inget skitsnack, ingenting. Bara skratt, hela tiden. Bara skratt ..

Saknar då Yasse bodde här, fyfan. D va den bästa tiden i mitt liv.
Saknar då jag bara kunde gå ut med henne på kvällen & softa.
Dra till Ola & plåga han lite hahaha. Lr gå ändå upp till Hian ( ligger utanför var vi bor )
ta hans bil & köra bort. Bort från allting.
Yasse kommer du ihåg en sommarkväll vi tog Olas kukmoppe & körde rundor.
Ett packe ci & en påse med tugg & så va livet perfekt haha.
När vi stannade vid hästarna & la oss ner på marken & ba kollade upp mot himmlen..
Fan va skönt det var ..

Du är bäst Yäz /vV. Mori pen





Kommentarer
Postat av: Yasse

=/ fyfan jag mins alltallt i detalj..alltid yrade med moppen & allt var så fritt,man sket i hur man såg ut..bara satte på sig något..hade CI HAHA olas moppe och våra tugg HAHA o så klart vi hade varandra..de va de ända..saknar det & saknar dig sjukt mkt min bästa syster..vet att de aldrig kmr bli desamma men vi ska aldrig bryta kontakten..offf hjärtont. Aldrig!! vi kan försöka umgås mer..lov & allt..svär saknar dig grovt! kamav tuuuuuut mori pen <3 vi för livet.

2009-03-08 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0