Virus

Ryan Leslie - Overdose


- Helluw, Så snabbt helgen har gått.
Egentligen skulle jag åka ner till min pappa i Tbg ( trelleborg )
men nej , det blev inte så :(
får åka ner nästa helg.

Ajja iafl.. Min data har fått virus :( !
Fick be mammas kompis komma hit & fixa den
& det gjorde han så tack för det
men jag tkr inte om det.. Mina bilder e borta
alla minnen .. & ALL min musik e borta igen !
Hade en annan data innan där jag verkligen hade dom bästa
låtarna.. & nu hade jag nyss hittat tbaka typ alla
så e allt borta again :( FUCK IT
får sånt spel bara jag tänker på det.
& jag gillar inte längre hur texten ser ut när man skriver
allt ser helt annorlunda ut :S
& på msn kan jag inte se typ såna hjärtan man kan klista
in på sitt nick utan ser bara jävla fyrkant :S
vill inte ha det såhär. D psykar mig !

Kommentarer
Postat av: Kattis

- ÅÅhh fan vad jobbigt :(

2009-03-15 @ 23:50:08
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0