Fake friends

Akon - Right now ( na na na )


- Gud vad jag stör mig ..
Sitter & snackar m yasse nu på msn
& märker att det finns så falska vänner :S
inte bara vänner men falska människor.

Jag hatar falska människor, folk som går bakom ryggen på en
& sen leker ens vän. Hatar det!
Men med tiden märker man vilka som är sina äkta ..
& jag börjar märka mina ..
Märkte det för ett tag sen faktiskt
& är riktigt glad för det, & glad för dom jag har.

Ajja men fuck det nu, orkar inte tänka på sånt.
Haha. Imorn e det skola .. & sen efter skolan drar
jag & kät nog t malmö :D, fixa nailseen WUHU ! haha

Fan va jag längtar t påsklovet, får träffa min yasse då (:
hoppas verkligen vi ses mori pen <3



Kommentarer
Postat av: yasss

du e bäst serce ! I LÖÖÖÖÖV UUUUUU ! livet är du !! <33333 & DU HAR SÅ RÄTT !! länktar också tills vi ses :O:O !!

2009-03-17 @ 06:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0