What comes around Goes around

Fall out boys - Thanks for the memories
(
lyssnar egentligen inte på den typen av låtar men denna va helt ok )



- HÄÄI. Stack aldrig till skolan idag. Mår riktigt dåligt.
Sovit ända tills nu typ , skit skönt. Men min mage damn
den dödar mig. Mår illa som fan :( .. Synd om mig hä hä.
Ajja igår så formaterade jag ju om datan & allt försvann ! :(
fan damp på det. & så kan jag inte lyssna musik :S
kan nt höra ett endaste ljud i datan :S
nåt med drivrutin ljud blablabla jag fattar ingenting
men kaca&talle ska hjälpa mig nu genom msn.

Haha hoppas jag fattar vad dom nu kmr yra om jag&data funkar fan nt ihop.
Min förra va helt sönderslagen så hoppas denna överlever iafl haha.

Wish me good luck (: poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0