You're the one that I want

Noizy - Jena Mbreter
ÄLSKA denna låten ! Besa som skickade.



- Hejhejhej ! , vaknade vid 10 idag. Vaknade typ en timme för tidigt
& va astrött när jag vakna men ville nt somna
om för jag skakade som fan :S hel psykat ..
Hade sjuukt rolig dröm också haha lr hade typ två stycken,
ni vet hur drömmar e askonstiga.
Iafl ena va fett skum, de va den jag vaknade till & skaka
haha & den andra fyfan så skön den va, drömde om bråk
hahaha som vanligt. Jag drömmer alltid om bråk aso :S
men iafl så kom d typ tre tjejer till Båstad som leta efter en
kille tror jag, lr vetifan nåt sjukt va det. Dom letade hela tiden &
yrade som fan .. Så blev d värsta krig. Haha önska faktiskt lite
att det va sant, att personen i drömmen hade kommit.
Hade tuggat dig som ett tuggummi (:
I loooove bubblegum.

Iafl, ja jag vaknade ju en timme tidigare så d va ingen
stress m att duscha & allt d dära. Sminka mig haha
problem med kläder som vanligt så det får bli
soft kläder som vanligt, MINA fina adidas byxor

haha, som jag fått i alla hjärtans dag present ;)
I love em. & nån softig tröja.
Efter att jag duschat, sminkat mig & klätt
på mig o borstat tänderna hade jag astråkit så
jag gick ut en runda :S hahaha sån psyko
ba gick runt i förslöv, sen gick jag hem & åt soppiisss
som mamma gjort. Fyfan hade kunnat äta
den livet ut så god som den e.
& nu sitter jag här, med tid över !
Drf jag skriver så mycket för annars har jag
inget annat att göra :( , synd om mig. HÄ HÄ.
Ne nu ska jag ringa väcka en speciell person <3

P E A C E


Kommentarer
Postat av: kastriotooos;)

Fan så ball :D inget liv :D:D

2009-03-11 @ 12:41:21
Postat av: Dagga

- haha im the best :D

2009-03-11 @ 14:13:12
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0