Andningsproblem

Sean Paul ft Pachanga - Como Estas

- HEEJ PEOPLE !
Igår va jag uppe till 3 på natten fast jag skulle upp rätt tidigit idag.
Jag överlevde morgonen iafl.
Hatar gå att lägga mig nu "/ , får alltid så svårt att andas på natten.
Känns som det e en till människa i mig som andas, lr det låter så iafl
det låter dubbelt. Skitäckligt & skitjobbigt e det. Det kmr bara
då jag ska sova. Får väl kolla upp det om jag pallar.

Fick världens stress på morgonen haha hittade inga kläder, hälften av dom
var blöta, så fick stryka en tunika haha var e alla mina jeans :S ?
Sen åt jag & sen koka jag kaffe till mami (:
& snart ska jag gå t min boss hähä.

& imorn blir d pardäääy ! Om vi lyckas få tag i something to drink.
Alla e tomhänta. - Hur det nu stavas.

Kul ska det bli iafl (:.

Tyvärr har jag inte min mob ännu så blir nog inte mkt bilder
om nu inte nån har kamera m sig (: .

Nu måste jag dra t min buss.
Hörs sen.
Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0